воскресенье, 26 декабря 2010 г.

Parfumati sau afumati?

Oare cum trebuie petrecut un week-end,astfel ca la urma sa ramii satisfacut? Vineri am trecut pe la citeva din cluburile din Chisinau...Shi mai mult de o imagine "frumoasa" cu oameni "glamuroshi", care tin paharele cu whisky in mina,nu am vazut.Domnishoare care o saptamina intreaga string  bani,pentru "a ieshi in lume" in week-end,cu rochii-mini buze-botex shi sprincene tatuate..."Poate se v-a gasi acel timpit azi,care v-a vrea pe linga dorintza umana ,nu doar sa ma ****, dar shi sa ma ia de nevasta."
...Sau baistrucii parfumatzi,cu buzunarele pline de verzi de la "taticu",venitzi cu Mercedesurile parintzilor...gata sa-si demonstreze nivelul de "macho",in fatza fetishcanelor sexoase... Tineretul de Aur al acestei generatii..
Si in mijlocul acestei petreceri,in care fiecare arata ca e cel mai tare din parcare...deobicei se gaseshte si kite un "nene",de vreo 2-3 ori mai mare,inconjurat de acele nimfe in mini,la care ar putea dupa virsta sa le fie tata..sau poate chiar bunel...Acest "nene"..care in pofida faptului ca shi-a imaginat ca si-a recapatat a 2-a tinerete....demonstreaza la toata gasca de "mucoshi" care se distreaza in respectivul club,cine este cu adevarat "papa" aici...
Glamur si fitze moldovenesti!
Simbata,mi s-a facut pofta de putin alt tip de odihna...asa ca,sincera sa fiu,nici nu stiu cum ,dar am ajuns la un home-party,unde era o sumedenie de oameni,galagie,mult alcool,marihuana shi techno music...Un haos total...cu care l-am comparat cu party-urile americane....Cineva dansa sub un ritm total neinteles,altii vorbeau....Liberty total....Nu e cam stilul meu acest tip de chill,...dar era o atmosfera destul de interesanta..

Acum ma intreb...oare ce e mai bine??? Glamurul fitos din cluburi sau tineretul ametit de iarba care se pierde in ritmuri de dram shi techno?

Комментариев нет:

Отправить комментарий